Palvelut

Venäjän kielen tulkkaus- ja käännöspalvelut sekä kielikurssit

Zenya tarjoaa luotettavaa ja asiantuntevaa tulkki- ja käännöspalvelua sekä ammattitaitoista opetusta.

Tulkkauspalvelut

Asioimistulkkaus on viranomaisen tai yksityisen tahon ja asiakkaan välisen asioimisdialogin, esimerkiksi haastattelun, kuulustelun, neuvottelun tai oikeudenkäynnin tulkkausta ensisijaisesti konsekutiivi- eli peräkkäistulkkausmenetelmällä.

Läsnäolotulkkauksessa tulkki on muiden viestintäosapuolten kanssa samassa tilassa. Tulkki tulee tilaajan osoittamaan paikkaan.

Etätulkkauksessa tulkki on muista osapuolista erillään. Etätulkkaus voidaan suorittaa joko puhelimen tai videoyhteyden välityksellä. Puhelintulkkauksessa viranomaisen kannattaa käyttää puhelimen kaiutinominaisuutta.
Etätulkkaus on nykyaikainen tulkkaustapa, joka säästää aikaa ja kustannuksia sekä parantaa tulkkien saatavuutta.

Tulkin tilaaminen

Tulkki kannattaa varata hyvissä ajoin.
Varaukset sähköpostitse info[at]zenya.fi tai soittamalla +358 407618241.

Tilausvaiheessa ilmoitetaan seuraavat tiedot:

  • tulkkauspäivämäärä
  • alkamis- ja päättymisaika
  • tarkka tulkkauspaikka
  • tilaajan nimi ja yhteystiedot
  • tulkkauksen aihe
  • laskutusosoite
  • mahdolliset erityistoiveet

Käännöspalvelut

Tarjoan laadukasta esitteiden, internetsivustojen ja muun kirjoitetun materiaalin käännöspalvelua.

Käännöstyön voit tilata tai pyytää siitä tarjouksen lähettämällä yhteystietosi sekä käännettävän tiedoston sähköpostitse osoitteeseen info[at]zenya.fi

Kielenopetus

Oletko kiinnostunut venäjän kielestä ja kulttuurista? Onko sinun urallasi apua venäjän kielen taidosta? Tai kenties suunnittelet matkaa Venäjän halki ja haluaisit nopean preppauksen, mitä matkalla kannattaa ottaa huomioon…

Haluatko päästä itse vaikuttamaan opetuksen sisältöön ja aikatauluihin?
Uusien asioiden oppiminen on yksilöllistä, joten oppitunnit räätälöidään juuri sinulle sopiviksi.

Mielestäni opettajan persoona vaikuttaa paljon opetukseen. Itse olen rennosti tiukka ja sopivasti joustava opettaja. Opetustyylini on motivoiva ja kannustava. Uskon, että vaikeita asioida voi oppia hauskalla tavalla, ja niinpä hyödynnän toiminnallisia tehtäviä. Tavoitteeni on saada asiakkaille onnistumisen kokemuksia kehittämällä heidän viestinnällisiä taitojaan.

Mottoni on: ”Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä.”